Hade det jättehärligt för några veckor sedan, kunde gå och träna när jag ville, kunde umgås med kompisar om jag ville osv... Men just nu, dessa senaste dagarna har det varit kaos, jag har haft så mycket läxor att göra. Det är som att alla läxor bara har lats in i en gryta och nu har grytan kokat över och ut kom alla läxor och prov. På en och samma gång. 
 
Ska nu iallafall skriva min Svenska redovisning, sedan ett författarporträtt och sedan skriva en NO-text om gener. Önska mig lycka till ;)
 
 

4 kommentarer

Liborius

03 Dec 2014 13:26

lycka till:) snart är det jullov!

Linda

04 Dec 2014 20:19

sann bild!
jag har inte ens jullov, ska lämna in uppgiften på nyårsafton xD

MATILDA

06 Dec 2014 18:32

Hahaha så sant! :P

Mohammedi's | Art, model & designer

07 Dec 2014 14:06

P.S. Jag har adventskalender på bloggen, var med i min första lucka, stor tävling! Den avslutas imorgon, så delta nu!

Kommentera