Var på St.eskil idag som sagt, följde med Bella till danslinjen på den skolan. Skulle vara så himla kul att gå danslinjen eftersom jag älskar att dansa, men känner ändå att jag inte passar in där. 

Det blev dock lite stelt eftersom det bara var jag, Sanna, Bella och Tilde som gick till danslinjen, men kul var det iallafall. Vi fick lussebulle och Festis så jag tänker inte klaga. Träffade även på en gammal dagiskompis och några andra bekanta, kul att se hur dom ser ut nu haha.

Efter att vi hade besökt den linjen så gick vi och några andra från våran skola till espresso house i stan. Vi köpte kaffe to go som vi sedan drack på bussen, riktigt bra då jag kände att jag behövde lite koffein. Har aldrig vart så mycket för kaffe men deras nya "tomte-latte" var riktigt god. 



6 kommentarer

Elin karlsson

26 Nov 2014 17:12

Vilken mysig och skön dag! :)
Allt bra med dig?

Mina

26 Nov 2014 19:28

Åh, en kaffe skulle sitta fint just nu :p

Kattis

26 Nov 2014 20:32

Spännande att välja linje!:)

sv: Tack så mycket! Längtar också grymt tills det blir vinter och snö!:)

Clin

26 Nov 2014 22:44

Spännande =)
Deras tomte latte är magisk. Älskar den!!

nicolinda.blogg.se

27 Nov 2014 00:41

Beskriv tomte-latten? :) Är den lik chai? Jag tycker att bästa beskrivningen på chai-latte är julafton i en kopp. Så känner iaf jag. Så söt men kryddig, varm och gosig hehe..

Varför känner du inte att du skulle passa in i danslinjen? :/ Om du älskar att dansa och har en passion för det bör inget få hindra dig.

SVAR: Jag blir så himla tacksam! Fina du! ♡

K- S

27 Nov 2014 19:56

Chailatte verkar gott.

Kommentera