Gårdagens kväll spenderades på "Ungdomens hus" här i Eskilstuna. Ison & Fille skulle uppträda där och vi kände att det var ett måste att gå. Bild med dom fick vi också, dock ser vi aningen slitna ut på den bilden men vem bryr sig egentligen? ;)
 
Enligt mig är iallafall Ison & Fille sjukt grymma och några som alla ni borde lyssna på om ni inte redan har gjort det! Otroligt bra låtar med riktigt härligt gung.
 
Vi hade otroligt kul och dansade hela kvällen, även till dom lite mindre bra förbanden. Kom fram flera stycken efteråt när stället hade stängt och berömde oss för våran dans, och sådant är alltid roligt! 
 
Så från sju till tolv stod jag och dansade nästan non stop, kan säga att det kändes igår när jag skulle sova. Benen var alldeles som spaghetti och det tjöt i öronen, håret var även det kaos. Jag fick klippa ur hårsnodden ur mitt hår för annars skulle den aldrig lossna, som tur var behövde jag inte klippa så mycket.  
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Linda

30 Nov 2014 22:12

super snyggt!:D

K- S

30 Nov 2014 22:24

Oj klippa loss hårsnodden, låter som en kul kväll! :)

Kommentera