Jag vill ut och resa, är så peppad på att bara åka ut och se världen! Just nu är jag väldigt inne på att tågluffa. Fatta egentligen vad kul att bara åka runt, vara alldeles spontan och bara resa dit du vill. Jag, Sanna och Bella har lovat varandra att vi ska åka iväg på en tågluff tillsammans, men detta när vi har blivit lite äldre.
 
Jag älskar att resa, vill se så mycket av världen som möjligt. Uppleva nya platser, träffa nya personer och lära mig nya saker genom att resa är något jag ska göra. Att bara sitta hemma i Sverige känns inte som något för mig, jag kräver en förändring ibland. Jag själv skulle aldrig kunna sitta på ett kontor i flera år och bara ha samma rutin varje dag, jag vill att det ska hända någonting.
 
 

1 kommentarer

Kajsa-Stina

11 Mar 2015 09:25

Så himla härligt det skulle vara! Känner också för att bara åka ut och resa och upptäcka världen och nya platser! Ett miljöombyte helt enkelt :D

Kommentera