Hanna visade oss den här videon i skolan idag. Asså det är typ jag i HK:n på pricken, hemma är jag bra på att laga mat men något händer i HK salen för där blir allt jag gör kaos. 
 
Annars då? Idag i skolan gjorde vi en vägg med bilder och citat från oss i klassen från när vi var yngre. Riktigt många roliga bilder fanns det kan jag säga, och alla har förändrats så himla mycket. Känns riktigt sorgligt att efter runt tio år tillsammans ska vi alla gå skilda vägar, kommer sakna alla så mycket!
Resterande delar av skoldagen var också roliga och på lektionerna gick allt bra, alltid skönt med en lugn Fredag.
 
Ska sätta mig och kanske skriva några tidsinställda inlägg då jag kommer vara borta ganska mycket imorgon och sedan träffa mina bästa kompisar. Kommer bli så kul, dom tjejerna är grymma!
 
 
 

5 kommentarer

Michelle

06 Mar 2015 16:26

Haha åh sjukt kul ju!


http://www.michellesarvilahti.com/

Julia

06 Mar 2015 16:51

haha det där klippet är så roligt :D

Henrietta Nylund

06 Mar 2015 17:47

Alltså hahaha!! :DD

S A N N A ♥

06 Mar 2015 19:07

Haha verkligen!

Celine

06 Mar 2015 21:11

Hahahah bäst! :')

Kommentera