Senaste veckorna har varit riktigt hektiska och upptäckte att jag helt glömt bort att berätta för er om allt som har hänt så här kommer en lite lista med några speciella saker.

• Vi vann pitchen - Juryn gillade vår produkt, affärsidé och pitch mest vilket gjorde att vi vann. Vi kommer nu åka upp till Stockholm och representera Grillska i Eskilstuna i en tävling mot Sveriges andra Grillska skolor. 

• Vi hade sleepover på skolan - Eller aaaa vet inte om jag kan kalla det sleepover då jag inte sov någonting på hela den natten. Det var meningen att jag skulle sova, men det sket sig fullständigt. Sjukt kul hade vi iallafall, jag har verkligen bästa skolan och klassen.

• Firade min födelsedag - Jag och en av mina bästa vänner, Sanna, har nyligen fyllt år och då hade våra närmsta och bästa vänner Hanna & Bella fixat ett litet födelsedagsfirande. Det började med att vi åt i stan för att sedan åka hem till Bella där de hade fixat det jättefint med ballonger och annat festpynt. Kommer mer om detta sen, både bilder och text.

Jag tror att det där var de tre största grejerna som har hänt. Annars har jag gjort nationella prov samt jobbat med UF och det är väl på ett ungefär det som händer i mitt liv just nu... Hoppas ni har det bra så hörs vi! 

1 kommentarer

jessy

29 Apr 2016 13:30

Låter som ett par bra dagar :D ha en bra fredag! kram (vinnaren av månadens blogg som du deltog i kommer upp imorgon, lördag. :D )

Kommentera