Varje kväll när jag ska sova så lyssnar jag på musik och på senaste tiden har jag lyssnat otroligt mycket på Jason Mraz. Jag, och säkert många av er, lyssnade på hans låt "I'm Yours" när jag var liten men har sedan glömt bort honom. Upptäckte honom igen för ett tag sedan och han har ett par riktigt grymma lugna låtar som är hur mysiga som helst. 
Själva låtarna växer för varje gång man lyssnar på dem och jag tycker det är ett gäng riktigt perfekta låtar att lyssna på när man ska sova, läsa en bok eller aaa bara vill ha lite gosig lugn musik att lyssna på.
 
Här har ni omslagen till några av mina favoriter, men han har flera bra, klickar ni på bilden ska ni förhoppningsvis komma till hans "Spotifysida".

2 kommentarer

Sigrid

05 Feb 2016 18:47

Hej! Nu är Veckan blogg avslutad och vinnarna presenterade. Kika in på min blogg och se om det var just du som vann! :)

Sandra'

05 Feb 2016 19:42

tycker också om hans låtar :) dem är bra!

Kommentera