Jag är en person som verkligen älskar att kolla på träningskläder. Tror nog att jag kollar mer på träningskläder än kläder jag kan ha till vardags. Men det är något speciellt med träningskläder som gör dem lite extra snygga!

 
Jag är väldigt mycket för träningskläder med massor av mönster och färg, men ibland så vill man ju även ha träningskläder som är i lite mer "basfärger". Här nedan har jag därför länkat ett collage gjort av Zalando med träningskläder från Nike som är aningen mer diskreta till färgen.
 
Nike slutar aldrig att förvåna med snygga kläder, skor och annat roligt. Jag älskar skorna och funderar på att köpa ett liknande par att ha till dansen. Är det något i collaget ni vill kolla närmare på är det bara att klicka på länkarna så kommer ni direkt till produkten, supersmidigt!
 
Kollage: Nike
 
1. Skor | 2. Tröja | 3. Byxor | 4. Vattenflaska | 5. Strumpor | 6. Väska
 
Sponsrat inlägg
Detta är ett inlägg i samarbete med Zalando

4 kommentarer

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

04 Feb 2016 16:00

Riktigt snygga kläder :)

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

04 Feb 2016 16:00

Riktigt snygga kläder :)

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

04 Feb 2016 16:00

Riktigt snygga kläder :)

Isabella

05 Feb 2016 23:18

Snygga grejer!!

Kommentera