Nu kan nog inte många som läser nyheterna i allmänhet kollar sociala medier ha undgått nyheten om Avicii. För er som inte har hört om det kan jag samanfatta det snabbt och säga att han ha valt att sluta turnera. Efter de konserter som han redan har inbokade kommer han inte att göra några fler. Han har skrivit ett öppet brev till sina fans som ni kan hitta här. Jag själv har gillat Avicii sedan han slog igenom med Levels och hans låtar har förgyllt många sommarkvällar kan jag säga haha. Det jag hoppas mest på är att även fast han slutar turnera att han kanske kommer släppa någon ny låt lite då och då. Får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa medan jag tackar och bockar Avicii för dessa år.
 
 

4 kommentarer

Anonym

29 Mar 2016 11:44

Vad tråkigt! Kram

Svar: Ja! Men jag håller tummarna att han släpper nytt snart ändå hehe
Vilma Pettersson

Netti Starby

29 Mar 2016 11:45

Nä vad trist! Kram

Svar: Ja verkligen, men men, alla måste ju få ta en paus... Kram!
Vilma Pettersson

Natalie

29 Mar 2016 11:51

haha härligt :) är du också ledig?

Svar: Yes jag är också ledig, jätteskönt verkligen
Vilma Pettersson

Biggeros

29 Mar 2016 12:30

Jag gillar även Aviccis musik. Han är grym. Han gör nog rätt att sluta turnera. Han har säkert nog så det räcker. Jag tror nog att han kommer skriva musik och släppa en och en annan låt÷) Kram

Svar: Ja han har ju gjort ett grymt bra jobb när han har varit igång, men alla måste ju få vila ibland. Ja jag hoppas på att du tror rätt haha, kram!
Vilma Pettersson

Kommentera