Ååååh jag saknar resan som jag och mina bästa vänner gjorde till Danmark i somras så mycket! Vi hade så sjukt roligt och Köpenhamn är verkligen ett ställe som jag vill tillbaka till, med samma underbara sällskap såklart... Läste faktiskt igenom min blogg lite häromdagen och upptäckte att jag har ganska många resor som jag inte har berättat om, exempelvis min språkresa till England förra sommaren. Är det någonting som ni vill att jag ska skriva några inlägg om och berätta hur det var? 
 
Ska iväg på dans nu men om mitt förslag har fått positiv respons när jag kommer tillbaka så sätter jag mig och skriver ner några inlägg, vi hörs!

2 kommentarer

Magdalena

20 Mar 2016 14:59

Skulle vara jättekul med ett inlägg om din språkresa då jag själv fudnerar på att åka på en

Linn Strömberg

20 Mar 2016 15:42

Skulle va kul att läsa om din språkresa :D

Kommentera