Mitt i Central Park vid vattnen så ligger Boathouse, en restuarang som jag verkligen rekommenderar. Jag åt en bit lax med potatispuré och spenat, kan ha varit bland det godaste jag åt på hela den resan haha. Brukar vanligtvis inte vara så jätteförjust i spenat men till den här rätten passade det jättebra så jag var nöjd. 
 
Vädret utanför var lite halvdåligt och det var så mysigt där inne att vi aldrig ville gå därifrån. Personalen var jättetrevliga och allting var bara så fint, defentivt ett ställe jag kommer äta på nästa gång jag åker till New York. Så för alla er som har planer på att åka till New York men inte vet vad ni ska göra, ta en promenad i Central Park och ät sedan på Boathouse. Priserna kan vara aningen dyra, men det är värt det trust me.

8 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

28 Mar 2016 20:20

Mysigt :) ser supergott ut!

Netti Starby

28 Mar 2016 20:27

Låter som ett jätte trevligt ställe och vad gott allt såg ut! Kram

Emilie Levinsson

28 Mar 2016 20:36

Åh så gott!:)

Svar: Ja verkligen!
Vilma Pettersson

- Caroline

28 Mar 2016 21:30

Åh! Vill också till New York!

Svar: Det är verkligen precis som i alla filmer, har du möjligheten någon gång så åk dit!
Vilma Pettersson

Gabriella

28 Mar 2016 21:44

Åh såå gott det ser ut, vill dit!!

Svar: Ja om du ska till New York rekommenderar jag det verkligen!
Vilma Pettersson

Mia

29 Mar 2016 10:55

Ja den är bra låten :)

Ser gott ut!

Svar: Det var det verkligen
Vilma Pettersson

Susanna

29 Mar 2016 22:53

Gud så härligt att vara där, min dröm =) Maten ser helt underbart ut =) kram

Svar: Ja det är verkligen drömmen, och maten var underbar haha! Kram
Vilma Pettersson

Sara

29 Mar 2016 23:04

Vilka fina bilder! Gick faktiskt förbi The Boathouse sist i NYC men det blev aldrig ett besök, kommer garanterat att bli det nästa gång. :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen, det var så mysigt!
Vilma Pettersson

Kommentera