Under det senaste lovet så var jag i New York och jag älskade nästan allt med staden. Jättemysigt och sedan så var även de flesta personer jag träffade där hur snälla och roliga som helst, helt klart ett ställe jag kommer besöka flera gånger. 
 Ett måste när man är i New York är ju att besöka frihetsgudinnan, så detta gjorde vi första dagen vi var där. Vi åkte en båt runt frihetsgudinnan och var alltså aldrig ute på ön där hon står, men det räckte gott och väl för mig. Synd bara att vädret var lite halvdåligt, men annars var det trevligt.
Egentligen så var det inget speciellt med att se henne om jag ska vara helt ärlig, bara kul att ha sett frihetsgudinnan på riktigt då hon är en symbol för NY. Helt klart värt iallafall eftersom att båtturen vi tog var gratis, gratis är alltid kul. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

2 kommentarer

Cassandra Haraldsson

19 Mar 2016 18:29

Åh, New York är så cool!

Emelie

19 Mar 2016 19:15

Åh tack!

Kommentera