Har varit lite glest med inlägg här på bloggen om jag skulle säga det själv, men nu tar jag nya tag. 
Gårdagen spenderades i Torshälla tillsammans med min fina vän Bella där vi irade runt i nära två timmar i skogen. Det som till en början bara skulle vara en enkel promenad för att hitta ett ställe att sitta och prata på slutade med en 1,5 - 2 mils promenad. Vi tappade helt enkelt bort oss totalt i skogen och ett tag kändes det som vi aldrig skulle komma tillbaka. 
Hungriga var vi också och för att dämpa hungern åt vi tallbar, vet inte riktigt vad vi förväntade oss men aaa, allt kändes det som att man var med i Wild Kids ett tag där, haha. Vi fick iallafall till sist hjälp av ett snällt gammalt par som gav oss vägbeskrivningen tillbaka. Utan dom skulle vi nog inte kommit hem innan solen gick ner, vårat lokalsinne är såååå nere på botten.
 
 
 
 
 
Jag lyckades på något sätt se lite halvt brun ut på bilden Bella tog på mig, tackar och bockar för det för egentligen är jag likblek.
 
 

Kommentera