Okej... Jag måste vara ungefär den sämsta bloggerskan i världshistorien!
När jag "börjar om på nytt" håller det i ungefär tre dagar sedan slutar jag blogga igen. Förstår egentligen inte varför det riktigt blir såhär då jag gillar att blogga, men jaja.
 
Under tiden jag har varit borta har jag hunnit med en hel termin på gymnasiet. Hur sjukt är inte det?! Känns som att jag nyss började sjuan. But oh well, sjukt bra känns det iallafall och jag kunde inte vara nöjdare med mitt val. Är inte ett dugg skoltrött och detta jullov som brukar vara så efterlängtat har jag inte ens räknat ner till. Antar att det är ganska positivt.
 
Jag fick ju jullov i Fredags och har då hittills på lovet hunnit fira en liten mini-jul med släkten, pynta granen, göra pepparkakshus m.m. Så lite julfeeling det har jag iallafall, trots denna brist på snö... Att det är ungefär samma gradantal ute som på midsommar gillas inte.

Slänger in en bild på mitt pepparkakshjärta jag gjorde i helgen, ha det bra så hörs vi! (Ska hålla mitt löfte denna gång)
 
 

Kommentera