WeHeartIt och smoothie med Naturell Yoghurt, Kiwi och Jordgubbar är det som får förgylla min eftermiddag.
 
Ikväll ska jag in till stan med Sanna och Bella och dansa och sjunga, ska bli jättekul och är så peppad på det. Känner dock att jag börjar bli lite krasslig i halsen, men får ta ett gäng halstabletter, dricka lite te och sen mår jag förhoppningsvis bra igen. Sen om jag dansar så blir jag alltid lite gladare så det kommer fungera jättebra ;)
 
 UPDATE: Muggen är från Indiska, fick den i julklapp

5 kommentarer

Lindsay

04 Mar 2015 17:11

Härligt!!! Vart är koppen ifrån?

Caroline

04 Mar 2015 17:14

Gott med smooti! Vart har du köpt muggen den va jätte fin! <3 <3 !!!

hanna

04 Mar 2015 21:19

ja testa det är super gott :D bättre än yoghurt !

Jossie

05 Mar 2015 17:39

Jag blir också på så bra humör när jag dansar haha

Sandra Lundin

06 Mar 2015 07:56

Låter supergott med den smoothien!

Kommentera