Gårdgens kväll spenderades med dessa pinglor. Jag, Sanna och Bella träffades och snackade en hel del och kollade på Pretty Little Liars. Vi började att kolla på det senaste avsnittet tillsammans och sedan började vi spekulera kring den ständiga frågan om vem "A" är. Detta resulterade i en hel del googlande med teorier om vem som är "A" och sedan en titt på det allra första avsnittet av PLL.
 
Vi kollade på det första avsnittet för att det har sagts att "A" är med i det första avsnittet. Vet dock inte om detta är sant men jag vet aldrig vad jag ska tro gällande alla dessa "A" teorier.
 
Finns så mycket i PLL jag inte har fått reda på, massor av småsaker men ändå saker jag vill veta. 
Haha nästan pinsamt att jag inte kan släppa det eftersom det bara är en serie, men antar att mitt kontrollbehov är för stort för något sådant... 
 

5 kommentarer

Linn Strömberg

10 Mar 2015 19:56

Jag följer PLL och älskar serien, men det börjar bli så långdraget nu! händer liksom inte så mycket :(

Johanna Utterberg

10 Mar 2015 20:20

Vad roligt med en sån kväll.

Sv: Tack så mycket, det var det!

Lydia

10 Mar 2015 21:18

Härlig bild!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

11 Mar 2015 12:51

Älskar PLL, men jag hatar att vänta på avsnitt hela tiden. Helst vill jag kunna se allt på en gång haha.

Cecilia Johansson

11 Mar 2015 18:56

Sätt alla säsonger som finns men ledsnade för att jag ALDRIG fick veta vem A var haha, kontrollfreak här med :D

Kommentera