Nu är äntligen våren här på riktigt. Jag vet att våren börjar i Mars men kom igen, hur ofta är det riktigt bra vårväder i Mars ändå? Nu hoppas jag verkligen att April bjuder på riktigt fint väder och många härliga dagar. Månaden fick iallafall en bra start då jag lyckades undgå att bli lurad på första April. Haha jag går alltid på sånt annars men nu lyckades jag faktiskt slippa att bli lurad, så vitt jag vet iallafall. Det var någon som försökte lura mig att han hade brutit benet och några småskoj på internet har jag la blivit utsatt för, men inte några som jag har trott på.
 
Blev ni lurade av någon igår, isåfall vad?
 

9 kommentarer

Linnéa

02 Apr 2016 16:29

Hihi, ja men visst är den bodyn verkligen to-die-for, LOVE IT! <3

Svar: Jaaa, skulle beställa hem den nu men den fanns tyvärr inte i min storlek... :( <3
Vilma Pettersson

Skogsraah

02 Apr 2016 16:30

Så härligt med vår :)

Svar: Ja man blir ju så glad!
Vilma Pettersson

Tuva Björnwall

02 Apr 2016 19:07

så härligt att det närmar sig vår och sommar!! :)

Svar: Ja jag håller helt klart med! :)
Vilma Pettersson

Daniella

02 Apr 2016 19:47

Aa nu får man hoppas på riktigt bra väder asså :)
Blev inte lurad igår! Är glad över det haha :p

Svar: Ja bra väder vill jag ha! Haha vilken tur!
Vilma Pettersson

ISABELLA

02 Apr 2016 19:54

Håller med dig om att när det blir april är det vår på riktigt! :)

Svar: Jaa men vad skönt att höra att någon delar min åsikt haha :)
Vilma Pettersson

Jessy

02 Apr 2016 20:13

Va roligt att du är med och tävlar om att bli månadens blogg :D Lycka till, kram

CAMILLAESI

02 Apr 2016 22:01

haha min lilla syster sa att det var en spindel i min garderob..

hoppas att du hade en bra dag

Kram <3


Svar: Haha åååh klassiker <3
Vilma Pettersson

Sanna

03 Apr 2016 00:16

Dom försökte lura mig men lyckade faktiskt inte. Det var typ den första gången haha! :)

Svar: Haha yay!
Vilma Pettersson

Tilda Barkselius

03 Apr 2016 00:38

Håller också tummarna för riktigt härligt vårväder nu!

Svar: Jaa nu får det faktiskt ta och vara vår!
Vilma Pettersson

Kommentera