Kollage
 
Tröja | Kjol | Sneakers
 
Nu när det börjar bli lite varmare ute så längtar man ju bara ännu mer till att kunna gå runt barbent med kjol till vardags. Här i kollaget ovan så hittar ni en riktigt snygg vit kjol med knappar. Jag vet inte riktigt varför men har blivit svag för kjolar med knappar där fram, måste verkligen införskaffa mig en sådan. Fördelen med en kjol som inte är så avancerad i sig är att man kan matcha den snyggt med olika saker för att få fram den stil man vill. Den stilen som visas i kollaget är inte så jätteupklätt utan mer enkelt men blir samtidigt riktigt snygg vilket jag älskar, less is more som man brukar säga. 
Tröjan är enligt mig den perfekta nu till svensksommar då man inte riktigt kan lita på att vädret alltid kommer hålla 100% värme... Har man då den med sig kan man lätt dra den över den lite kallare toppen man kanske haft på sig innan och sedan kan man vara ute hur länge som helst, tvärbra ju!
Sponsrat inlägg
Detta inlägg är ett samarbete med Nelly.com

10 kommentarer

Ebba

30 Mar 2016 11:08

Svar: Tack kära du, vad snällt sagt!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

30 Mar 2016 11:47

Åh så fina :D.

Svar: Jaaaa! :D
Vilma Pettersson

Amanda

30 Mar 2016 12:45

Så fint! :)

Svar: Verkligen! :)
Vilma Pettersson

Lydia

30 Mar 2016 13:17

snyggt!

Svar: Jaaa! 😍
Vilma Pettersson

CAMILLAESI

30 Mar 2016 14:21

Snyggt :-DD

Svar: Haha jomen ellerhur :)
Vilma Pettersson

Cassandra

30 Mar 2016 15:04

Så fint! :)

Svar: Ja ellerhur
Vilma Pettersson

Lina

30 Mar 2016 18:07

Åh vilken snygg outfit - speciellt skorna och kjolen!

Sv; ja, det kan jag förstå. Ledighet är mysigt. Jag har bara tack och lov två arbetsdagar kvar och sedan så är jag ledig hela helgen. Ska bli skönt! :D

Svar: Jag vet, älskar dem!
Vilma Pettersson

Tilda

30 Mar 2016 18:31

Riktigt snyggt! :)

Erika

31 Mar 2016 00:35

Tjusigt :)

sv. Tack!

Svar: Jaaa ellerhur!
Vilma Pettersson

Frida

31 Mar 2016 09:28

Den pullovern skulle gärna få flytta in här! :)

Svar: Känner samma här, den ser så sjukt mysig ut
Vilma Pettersson

Kommentera