Ska jag vara helt ärlig hade jag knappt en aning om vad Wall Street var innan jag såg filmen "The Wolf Of Wall Street", hehe känns stabilt. Men nu när jag väl var i New York så passade jag och pappa på att ta tunnelbanan till Wall Street och tog en promenad i regnet. Ska jag vara helt ärlig så är det egentligen inte så mycket att se där om man inte är intresserad av ekonomi och börsen, men jag tyckte det var kul att ha varit där. Att bara ta en pormenad runt omkring i New York kan väl ändå ingen säga är tråkigt, am I right?

5 kommentarer

MATILDA

04 Apr 2016 20:42

åh fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :D
Vilma Pettersson

Malin

05 Apr 2016 07:45

Jättefina bilder! New York har ju väldigt häftiga gator :)

Svar: Tack så mycket och ja det har det verkligen! :)
Vilma Pettersson

ISA

05 Apr 2016 14:52

åh hurra för NY-tips! åker ju på torsdag - så pepp!!

Svar: Ååååh Gud vad kul!! Bara att fråga om det är någonting du undrar så ska jag försöka svara!
Vilma Pettersson

Cassandra Haraldsson

05 Apr 2016 17:20

Häftigt att ha sett det! :)

Svar: Jamen ellerhur! :)
Vilma Pettersson

Amanda Jona [SPONTAN]

05 Apr 2016 20:40

Åh, vill också gå där en dag! :)

Svar: Jaaa så himla fint! :)
Vilma Pettersson

Kommentera