Rockafeller Center i New York, vet inte riktigt vad jag ska säga. Inte direkt någon plats som jag kände att jag verkligen behövde besöka utan mer kul att ha varit där. Det var lite halvdant väder så inte så mycket folk i rörelse kring platsen heller vilket gjorde det mindre mysigt. Säkert en jättefin plats när det är fullt med folk som åker skridskor på rinken osv, men just när vi var där så var det ju plusgrader och regn, inte ultimata skridskovädret. Så ja, vi hade en mysig promenad dit men annars så var det inget speciellt. 
Anledningen till att vi hamnade där var av en slump då vi egentligen skulle någon annanstans, så det belv liksom två flugor i en smäll. 
 
Trevlig plats, men om ja skulle haft en tight tidsplan är detta inte det första jag skulle besöka. Men det beror ju på person till person.

10 kommentarer

Linn Strömberg

07 Apr 2016 16:45

Kul att ha varit där i alla fall :D

jessy

07 Apr 2016 16:53

Roligt att du delar med dig av det iallafall :D Fina bilder!

MALIN

07 Apr 2016 19:12

Detta besökte jag för några år sedan - sååå fint! Hela New York är underbart :) Kram

Anonym

07 Apr 2016 19:30

Fina bilder! :)

Amanda Jönsson

07 Apr 2016 20:12

Så fina bilder!

ajlimullersandvik.blogg.se

08 Apr 2016 07:04

Det ser himla tjusigt ut :D

Och jo, jag tror att halloumi i en blender skulle vara ungefär så otäckt som det kan bli. Men jag är så jävla less bara >.<

Amanda Jona [SPONTAN]

08 Apr 2016 08:41

Åh, vill så gärna åka skridskor där någon gång i mitt liv! :)

Svar: Jaaa det skulle vara hur kul som helst
Vilma Pettersson

IDA-FOTO

08 Apr 2016 09:50

Som sagt kul att ha varit där ändå men tråkigt med vädret :/

Svar: Jaaaa verkligen jättekul att ha varit där iallafall
Vilma Pettersson

Philippa Aroose

08 Apr 2016 15:04

Jag vill så himla gärna åka till New York! Och den platsen ser jätte trevlig ut, dock så kan inte jag åka skriskor men hade varit mysigt att gå förbi iallfall! Jätte fina bilder också!

Svar: Jamen det var mysigt att bara strosa runt lite
Vilma Pettersson

Silja

09 Apr 2016 22:50

Wow vad flott det ser ut!

Kommentera