En av mina allra bästa vänner, Sanna, fyllde år för lite mindre än en vecka sedan och jag hade då tänkt att ge henne en present. Men, det kom saker i vägen och jag glömde helt bort att ge henne presenten på hennes födelsedag... Smidigt, verkligen.
Så igår bestämde jag mig för att svänga förbi med presenten till henne och det verkade som hon uppskattade den. Jag skulle inte direkt säga att det var något speciellt, en tröja, ett litet kort samt en "doftgran" som luktar bacon. Det sista var väl mest på skämt, men jag är bättre på att ge oseriösa presenter än seriösa, hehe. 

5 kommentarer

CAMILLAESI

03 May 2016 20:37

vad fina :)

Biggeros

03 May 2016 21:14

Det är alltid lättare att komma på lite skämt presenter. Vilket är lite skojigt. Kram

Natalie Honkonen

04 May 2016 20:59

Så gulligt och alltid kul att få roliga saker!;D

Gabriella

04 May 2016 22:31

Åh så roligt!!

Jasmine

07 May 2016 19:47

Fint av dig att uppmärksamma din kompis födelsedag.

(Sent) Svar: Tack för att du berömde min text.

Kram

Kommentera