Igår så var jag, familjen och några av mina kusiner i Lindvallen och åkte. Jag åkte snowboard, alltid lika kul! Det är inte direkt så att jag är någon hejare på att åka bräda då jag inte har gjort det så mycket eller länge, men jag klarar mig. Så länge jag tar mig ner för de olika backarna med livet i behåll så är jag nöjd med insats.

Vi hade även väldigt tur med vädret igår. Några få plusgrader så på slutet blev det lite slaskig snö i backarna men annars var det perfekt. 

Nu är vi iallafall påväg hem till mormor från farmor och farfar, vi kör en liten drive med att hälsa på släktingar nu innan påskledigheten är över. 







2 kommentarer

Hanna

28 Mar 2016 10:57

Fint!

Bambi

28 Mar 2016 12:51

Ska inte ljuga, är inget stort fan av snö, skidor eller snowboard - men satan vad nice det där såg ut måste jag säga!!!

Svar: Haha ja det var det verkligen!
Vilma Pettersson

Kommentera